راه‌نجات

علم‌حقیقی‌مثل‌آب‌چشمه‌دل‌‌وروح‌انسان‌رازنده‌وشاداب‌میسازد،وراه‌نجات‌انسان‌از‌تاریکی‌جهل‌دست‌یابی‌به‌چشمه‌آب‌حیات‌است.

راه‌نجات

علم‌حقیقی‌مثل‌آب‌چشمه‌دل‌‌وروح‌انسان‌رازنده‌وشاداب‌میسازد،وراه‌نجات‌انسان‌از‌تاریکی‌جهل‌دست‌یابی‌به‌چشمه‌آب‌حیات‌است.

پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

علامه‌کشی‌رجالی‌مهم‌مینویسد؛سعد‌بن‌طریف‌میگوید؛به‌امام‌باقر‌علیه‌السلام‌عرض

کردم،‌من‌در‌کنار‌کوچه‌قصه‌گویی‌میکنم‌وحقانیت‌وفضائل‌شما‌را‌برای‌مردم‌بیان‌میکنم

امام‌علیه‌السلام‌فرمودند:من‌‌دوست‌دارم‌در‌مساحت‌هر‌سی‌ذراع‌قصه‌گویی‌مانند‌تو‌بوده

باشد‌که‌حقانیت‌وفضائل‌ما‌اهل‌البیت‌را‌در‌قالب‌قصه‌و‌داستان‌برای‌مردم‌بیان‌نماید.

  • ۰۲/۰۸/۱۶
  • ابوالفضل زارعی‌محمودآبادی

قصه_داستان_امام‌باقر_فضائل_اهل‌بیت_ذراع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی